פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אפרת שלום, הנני בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה בהצטיינות אך אינני מעוניית בפסיכולוגיה קלינית. גיליתי אופצייה של לימודי משפחה במכללה למנהל. ייעצו לי כי בגמר התואר אוכל להתמחות במכון כלשהו ולהיות מטפלת זוגית משפחתית . הייתי רוצה לוודא שמידע זה אכן מהימן . אודה לתשובתך שר
בזמנו היא נתנה לי שתי שמות של מכונים אני לא זוכר את שמם. אבל לאחד מהם התקשרתי והם אישרו את האופציה של ההתמחות. אגב קחי בחשבון שההתמחות עולה לא מעט כסף. על כל מקרה תשיגי את השמות ותתקשרי בעצמך בכדי שתהיה בטוחה. שיהיה בהצלחה
מנהלת הפורום | 09:25  28/05/09
לימודי משפחה- לא מדובר בתואר אלא בהסמכה שנלמדת אחרי תואר שני וניסיון בתחומים טיפוליים. לרוב זה נלמד כלימודי המשך של שנתיים- עד שלוש בחוג לעבודה סוציאלית באוניברסיטאות השונות או במכונים .
סגור