פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שני | 13:21  08/05/09
שלום, אני ממש ממש מתלבטת אם ללמוד תואר ראשון במדעי התזונה או תואר בפזיותרפיה נראה לי שתזונה טיפה יותר מעניין אבל אמרו לי שלא ניתן להרוויח מזה בכלל אלא רק בשוק הפרי וממש קשה לפתח בזה עסק ומשרה מלאה. פזיותרפיה אמרו לי שיש מלא עבודה אבל אני פוחדת טיפה מכל הקטע של מגע באנשים אשמח אם תעזרו לי כי אני בהתלבטויות קשות.
מנהלת הפורום | 10:36  09/05/09
הי אם קשה לך עם מגע באנשים יהיה קשה לך לעסוק בפיזיותרפיה . לגבי תזונה- אני יודעת שיש תזונאיות מצליחות ביותר גם בשוק הפרטי היכולת לפתח קליניקה בכל תחום (כולל בפסיכולוגיה, תרפיה, רפואה וכו'..) היא עניין שלוקח זמן בכל מקרה ותלוי ביכולת של האדם לקדם עצמו, זה בטח לא משהו שעושים בתחילת הדרך המקצועית ולכן להערכתי אין מה להילחץ מהעניין. מציעה לך לשוחח גם עם פזיותרפיסט וגם עם דיאטן וכך לקבל תמונה יותר מקיפה של כל תחום . בהצלחה
סגור