פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עדי | 14:25  07/05/09
שלום , אני צריכה את עצתכם . אני מתלבטת בין 2 מקומות . מקום ראשון - מכללת גליל מערבי לימודים לתואר רב תחומי בסוציולוגיה-משאבי אנוש. או בין מכללת עמק יזרעאל לימודים לתואר במדעי ההתהגות . השיקול הוא אם אני ילך לכיוון של מכללת עמק יזרעאל אני יצטרך לעשות מכינה ובגליל מערבי אני לא יצטרך לעשות מכינה . מה דעתכם ???
מנהלת הפורום | 10:40  09/05/09
הי השאלה מה בא לך יותר ללמוד, השיקול באיזו מכללה ללמוד בעיני הוא משני, היות וקודם כל את צריכה לענות על השאלה למה את מכוונת בעתיד, כלומר האם לפסיכולוגיה ולטיפול או למשאבי אנוש, תחום ארגוני יותר? במידה ואת מעוניינת יותר בפסיכולוגיה(מדעי התנהגות) אזי המחיר של עוד שנה מכינה , הוא זניח בעיני. בקרי כמובן גם במכללות השונות ונסי להתרשם מהאוירה הלימודית, רמת הלימוד ונסי לשוחח עם סטודנטים לקבלת תמונה מקיפה יותר. בהצלחה
סגור