פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מורן אייש | 09:27  06/05/09
יש לי מספר שאלות שאני ממש אשמח אם תענו לי עליהן מה ההבדל בין הנדסאי אדריכלות ועיצוב לבין לימודי תעודה של אדריכלות ועיצוב פנים? מה עדיף ללמוד מבין שניהם? או שעדיף לעשות תואר ? האם יש במקצוע "אדריכלות ועיצוב פנים"ביקוש לעבודה? מה הדרישות במקומות עבודה ? תואר או שמספיק לימודי תעודה או הנדסאי ? איפה הכי טוב ללמוד אדריכלות ועיצוב פנים ? מה עדיף לעשות תואר באדריכלות או תואר בעיצוב פנים ? מבחינת ביקוש עבודה מה השכר במקצוע הזה?! תודה מראש
מנהלת הפורום | 10:54  09/05/09
הי מורן ההבדל הוא ברמת האחריות (חשבי על אחות ורופא לצורך המחשה) כמובן שיש מעצבים מצליחים שלמדו הנדסאות, אך מאוד מוכשרים וידעו לקדם עצמם ולכן גם מצליחים. יש כאלה שלמדו תואר בניגוד ולא מצליחים להתמצב היטב בעולם העבודה. כלומר זה עניין של כישרון, יכולת לקדם עצמך ועוד כישורים מעבר לתעודה. בעיני תמיד כדאי לשאוף להיות הכי מקצועי, יחד עם זאת מאוד קשה להתקבל ללימודי אדריכלות אז זה תלוי באלטרנטיבות שלך... נסי בכל מקרה לשוחח עם אנשי מקצוע לקבלת תמונה מקיפה יותר של שוק העבודה והתחום.
סגור