פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שירית | 13:09  03/05/09
שלום, רציתי לדעת מה תנאי הקבלה לחינוך מיוחד? איפה כדאי ללמוד? (שמעתי שבבית ברל יש בית ספר טוב לחינוך,מישהו מכיר?) בנוסף רציתי לדעת עם איזה סוג של אוכלוסיה וליקויים עובדים והאם אני יכולה לעבוד גם בחינוך רגיל?
אורית | 17:15  06/05/09
אני לומדת חינוך מיוחד בחיפה, שנה א' ובסך הכל די נהנת מהלימודים אני חושבת שתנאי הקבלה השנה קצת השתנו, אבל את יכולה להסתכל בחוברת של התואר הראשון לקבל קצת מידע ולהתרשם. http://www.edu.haifa.ac.il/userfiles/file/special_files/madrich_ba.pdf לינק לחוברת.
לימור | 14:42  08/05/09
אני ממליצה על מכללת לוינסקי. תנאי הקבלה הם משולב 500. את יכולה לעבוד עם כל האוכלוסיות, ואם תשלבי גם תעודת הוראה רגילה תוכלי לעבוד גם בביה"ס רגיל.
מנהלת הפורום | 11:34  09/05/09
לגבי תנאי קבלה- בפורום זה לא ניתן לענות על כך, תצטרכי לברר עם כל מוסד לימודים היות וזה משתנה משנה לשנה ובהתאם לכל מוסד לימודי.להערכתי בוגרי החינוך המיוחד יכולים גם לעבוד בחינוך הרגיל. מדובר באוכלוסיות עם צרכים מיוחדים כגון: לקויי למידה וכן נכויות פיסיות ומנטליות שונות .
סגור