פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אילה | 13:14  01/05/09
שלום רב, אני בעלת תואר ראשון במקצועות הבריאות ומעוניינת לעשות הסבה למשהו הקשור לעיצוב גרפי. האם ניתן ללמוד עיצוב גרפי במסגרת של קורסים אשר יכולים לתת כלים טובים לעסוק במקצוע זה ומאפשרים קבלה למקומות עבודה? (או שבד"כ מקומות עבודה דורשים תואר ראשון בויצו/בצלאל וכד')? אם כן, אילו קורסים קיימים בדיוק והיכן ניתן ללמוד אותם? תודה רבה
הי אילה, גילוי נאות- אני משיבה מטעם H.I.T. לשאלתך, ניתן ללמוד את הנושא בקורס מקצועי, לא במסגרת תואר. אנו מציעים קורס תקשורת חזותית לטובת עבודה כארט דירקטור, במסגרת לימודי תעודה. ההצלחה שלך בהמשך היא פונקציה של כישרון, יכולת שיווק ואולי גם מזל... מאחלת לך הצלחה בכל דרך.
מנהלת הפורום | 11:37  09/05/09
תוכלי ללמוד קורסים של תוכנות גרפיות ואז להיות גרפיקאית מבצעת, אך לרוב מעצבים גרפים (אלה שנותנים גם את הרעיון מעבר לביצוע) הם בוגרי תואר ראשון מבתי הספר לאומנות. יחד עם זאת, יש גרפיקאים ביצועיים שצברו ניסיון והתקדמו לתפקידי מעצבים. בהצלחה
סגור