פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שרון | 17:10  14/04/09
היי שמי שרון, יש לי תואר ראשון בפסיכולוגיה וברור לי שזה לא הכיוון שאני רוצה להמשיך בו. נכון להיום אני מאוד רוצה ללמוד אבל קשה לבחור מה בשאלון שלכם שעשיתי יצא שאני מתאימה לתחום החברתי / אומנותי אשמח לכיוון / המלצות לאוו דווקא לתואר שני תודה
שלום, חברה שליי מעוניינת ללמוד פסיכולוגיה והלכנו קצת לאיבוד מאחר וזה דו חוגי. השאלה שלנו האם החוג השני שבוחרים מלבד פסיכולוגיה יכול להשפיע על קבלה לתואר שני. לדוגמא: אם רוצים ללמוד תואר שני קוגניציה או פסיכולביולוגיה, האם צריך ללמוד בתואר הראשון פסיכולוגיה וביולוגיה? בנוסף, אם מישהו יכול להסביר מה ניתן לעשות עם תואר שני בקוגניציה או פסיכוביולוגיה? וגם יש חוג לאוניברסיטת בן גוריון תכנית למצטיינים במדעים קוגניטיביים- האם יש על זה מידע? תודה רבה לכל מי שעונה .
מנהלת הפורום | 22:37  18/04/09
אם את רוצה להיות פסיכולוגית אז החוג השני אינו משמעותי, אך אם את רוצה להיות חוקרת נניח בביולוגיה, מדעי המוח או קוגניציה, רצוי שהחוג השני יהיה רלוונטי. בדקי באתר של בן גוריון לגבי החוג..
Ravit | 12:18  16/04/09
היי, אני הייתי באותה דילמה לאחר תואר ראשון בפסיכולוגיה והחלטתי ללכת על הוראה. עשיתי הסבה להוראה ויש לכך יתרונות רבים היום כגון שיפור בתנאי התעסוקה והשכר, מתחילים מ-5500 ש"ח בערך, יציבות כלכלית וכמובן שאם הזכרת שיש לך כישורים חברתיים העבודה יכולה להיות מאוד מתגמלת. אני עשיתי את ההסבה להוראה בבית ברל והכירו לי כאן בלימודים קודמים, לכן קיבלתי קיצור במשך זמן הוצאת תעודת ההוראה ואני מתכוונת לסיים אותה תוך קצת מעל שנה... את יכולה גם לאחר מכן להוציא תואר שני בטיפול באמנויות במדרשה בבית ברל, וכך למשל לבטא את שני הכישורים שרשמת, החברתיים והאמנותיים.
שני | 13:29  17/04/09
אנחנו מעדיפות ללמוד באוניברסיטה, בייחוד אחרי כל הסיפור עם מכללת ספיר שלא הכירו בתארים וכו' במכללה כדאי ללמוד מקצועות כמו כלכלה או תקשורת. פסיכולוגיה זה תחום שגם ככה קשה בו, כדאי להתחיל מנקודת פתיחה טובה
אין שום תואר תואר במכללת ספיר שלא קיבל אישור ניראה לי שאת מתבלבלת עם מכללה אחרת (אריאל למשל)
לידיעתכן אני סיימתי באריאל והתואר מוכר!!! וגם אנשים שסיימו לפניי התואר מוכר!!!
סגור