פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אם אתם חושבים ללמוד בבר אילן ואתם מילואימניקים - אולי כדאי שתקראו את מה שיש לי להגיד לאחר מבצע עופרת יצוקה, חזרו המילואמניקים ישירות לתקופת מבחנים. בניגוד לאונ' אחרות שהבינו שבעיות המילואימניקים לא נגמרות במספר הרצאות - אוניברסיטת בר אילן - לא הבינה. המילואמניקים שאני איתם בקשר באונ' סיימו את הסמסטר האחרון עם ציונים נמוכים יותר, לאחר עבודה קשה פי כמה ומאוכזבים מהיחס המזלזל של האונ' כלפייהם. בזמן שאונ' אחרות עזרו למילואמניקים עם תוספת זמן, עוברים בינארים, שעורים פרטיים, מרתוני לימודים, יחס חם (בטכניון צלצלו למספר חבר'ה שהיו איתי במילואים ושאלו אותם מה שלומם ופירטו מה מגיע להם כשהם חוזרים) ועוד כל מיני אי אלו הטבות שנועדו לעזור למילואמניקים ש"נתקעו" בתקופת מבחנים בלי ללמוד ובנוסף עם עוד אלף ואחת דברים על הראש חוץ מהמבחנים (בכל זאת חזרו לאחר חודש שלא היו בבית - בלי להתכונן לכך) בבר אילן הציעו ברוב רגישותם, רק מועדי ג' ובנוסף הוראה מפורשת להיות נחמדים למילואימניקים - מה שגרם לעשרות סטודנטים להיות עם מועדי ג' באמצע הסמסטר הנוכחי או ציונים נמוכים כי העדיפו לסיים עם המבחנים ולא להרוס גם את הסמסטר הבא. אם אתם מעוניינים בעוד פרטים על היחס למילואמניקים בבר אילן באופן כללי (גם כן לא משהו) או מידע קצת יותר מדוייק - אתם יכולים ליצור איתי קשר ב biu.miluim@gmail.com בהצלחה בלימודים עידן
גיא רוט | 16:09  07/04/09
צודק התנאים האלה כל כך חשובים בייחוד בתקופה של מבחנים. לכן צריך גוף סטודנטים חזק שיגן על התנאים של המילואימניקים שנעדרו בתקופת הלחימה. התנאים שקיבלנו באוני' חיפה היו הוגנים והתמיכה הורגשה ועזרה לנו לעבור את הסמסטר. שתקבל קצת מושג על מה אני מדבר אני מצרף את ההסדרים שנקבעו: http://www.haifastudent.net/index.aspx?id=1780 אולי צריך להסיק מסקנות ולהחליף את הגוף המייצג שלכם או לפחות לשלוח מישהו שמבין את מצבכם וילחם בשבילכם.
סגור