פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
היכן ניתן להתקבל לתואר שני במשפטים כאשר הציון הממוצע שלי הנו 73 מאוניברסיטת חיפה. האם יש משקל לנסיון התעסוקתי העשיר (אני עו"ד למעלה מ- 7 שנים) האם ניתן להתקבל "על תנאי". האם גורלי "נחרץ" ולא אוכל להמשיך ללמוד באף מוסד מוכר? שאלה נוספת: האם יש אפשרות לשפר ציונים מהתואר הראשון ע"מ לשפר את סיכויי לקבלה לתואר שני?
מנהלת הפורום | 19:40  31/03/09
הי דנה איני יודעת לאיזה מוסד את מתקבלת היות ותנאי הקבלה משתנים משנה לשנה וממוסד אחד לשני ולכן בכל שנה התשובה לשאלתך האם תתקבלי או לא תלויה בכמות הנרשמים. ככל הידוע לי לא מדובר בתואר שבלתי אפשרי להתקבל אליו שהרי רבים מבוגרי תואר ראשון במפשטים משלבים תארים שניים בתחומים אחרים כגון: מנהל עסקים. ולכן יש סיכוי סביר בהחלט להתקבל. קימים גם מסלולים במכללות שכדאי לבדוק או לשקול ללמוד תואר אחר כי אני כמעט בטוחה שכמעט ובלתי אפשרי לשפר ציונים...וגם אם כן מדובר בדרך די ארוכה.
סגור