פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אורי | 15:41  14/03/09
אני חיילת משוחררת ואני מעוניינת ללמוד תקשורת/פרסום ושיווק עם התחמות בקופרייטינג. מה רף ציון הפסיכומטרי לתחום? האם זה משתנה בעקבות המכללות השונות? תודה!
מנהלת הפורום | 22:48  14/03/09
באוניברסיטאות מצריך לרוב נתונים גבוהים ובמכללות משתנה משנה לשנה וממכללה אחת לשנייה תצטרכי לבדוק מול כל מכללה באתרי האינטרנט.
לאורי היום כל מוסד אקדמי נותן לך את הפרטים באינטרנט. חשוב לך לדעת שיש אפשרויות שונות להגיע ללימודים אקדמאיים עם מה שאני קורא "עוקף פסיכומטרי ובגרות". יש מקומות לימוד בהם לא נדרש פסיכומטרי. יש מקומות לימוד יוקרתיים שמוכנים לקבל תלמידים שהתחילו ללמוד במוסד שאינו דורש פסיכומטרי אם אלה הוכיחו עצמם והשיגו ציונים גבוהים. ויש כמובן גם מקומות לימוד שאינם אקדמאיים ואינם דורשים פסיכומטרי. אז עם קצת חיפוש והתייעצות תוכלי למצוא פתרון. בהצלחה. ד"ר גרי טריגר פסיכולוג יועץ תעסוקתי ומרצה באקדמיה
סגור