פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אהלן אני בן 23 ומאז ומתמיד יש לי זיקה למחשבים אני עובד כשנה בתחום המחשבים(נותן שירות טלפוני+שטח). עשיתי קורס הנדסת רשת(MCSE) ועכשיו אני רוצה להרשם למדעי המחשב או הנדסת תוכנה. אין לי שמץ אם אני יאהב את התחום הזה כל כך ולכן אני כותב את שאלתי פה. מה בדיוק לומדים במדעי המחשב?מזה נותן אחרי שמסיימים את התואר?מה אפשר לעשות עם זה בשוק? האם יש איזשהו מכון משהו שאפשר ללכת אליו שיותר יכוין אותי בנתיב לימודים?
מנהלת הפורום | 22:58  14/03/09
ניתן לעסוק במגוון תפקידים בתחום המחשבים, בעיקר תיכנות , מערכות מידע ואינטרנט. מציעה לך לשוחח עם אנשי מקצוע בתחומי המחשבים וללמוד יותר על התפקידים השונים.לגבי הלימודים- לומדים מתמטיקה, מחשבים ושפות תיכנות שונות
דודו | 02:22  18/03/09
היי לירן בנושא המחשבים כרגע התחום הכי טוב ומבוקש הוא תיכנות . מאחורי כל נושא המחשבים עומד תכנות . אם אתה יודע את זה רוב האופציות פתוחות בפנייך אני מדבר מנסיון ..
סגור