פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שאילתא | 10:24  09/03/09
מה עושים כשמתעניינים בשני תחומים המובילים ל-2 מקצועות עבודה שונים? כיצד מכריעים? או שפשוט לוקחים תואר דו חוגי? מה אתם אומרים? יש לציין שאין קשר בין 2 החוגים!
לימודים בין תחומיים (כלומר תואר שמשלב 2 נושאים מרכזיים שקשורים ומשלימים אחד את השני) הם הכיוון המבוקש ביותר בעולם כיום. הסטודנט מקבל ידע ביותר תחומים, גמישות רבה של ההכשרה האקדמית ולכן הוא יותר רלוונטי לשוק הנוכחי. כיום בהרבה מוסדות לימוד ישנם בנוסף למסלולים הרגילים גם מסלולים בין תחומיים. השאלה איפה אתה מתעתד ללמוד
שאילתא | 19:57  09/03/09
אני מתכוון לשני נושאים שאין להם שום קשר אחד לשני
מעליה | 13:38  10/03/09
שאילתא | 16:15  10/03/09
תקשורת ומיגדר
בוודאי שיש קשר, הדוק למדי. תשאל את יונית לוי, תשאל את אביעד קיסוס, תשאל את דיים עדנה! :-) בהחלט, תואר דו חוגי יכול להיות החלטה נבונה מאוד עבורך. צריך לסייג ולומר שלפעמים יש שיקולים נוספים שמשחקים תפקיד. אם למשל אתה מתעניין בשני תחומים שהלימודים בהם מאוד תובעניים ואינטנסיביים, זה עלול להכביד מאוד. אבל תקשורת ומיגדר הוא שילוב מקובל למדי.
היום כבר מקובל לחשוב (או לפחות ככה אומרים בבאר שבע כל הזמן) שהעתיב הוא בשילוב של תחומי ידע שונים וגם האוניברסיטאות הולכות לשם. אני יודע שבבן גוריון מאד משתדלים כל הזמן לפתוח אפשרויות חדשות בין תחומיות. האמירה היא שמסתכלים על זה יותר טוב בשוק העבודה ושזה מרחיב את הדעת.
מנהלת הפורום | 23:08  14/03/09
בשלב הזה של בחירה ראונית אני מציעהללמוד את שני התחומים במסגרת ד חוגית ולהחליט רק בהמשך הדרך לפי עניין ופרקטיות.
שאילתא | 16:01  15/03/09
איפה להערכתך יש את המסלול הטוב ביותר של תקשורת ומגדר?
סגור