פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שאלה | 23:47  05/03/09
לא ברור לי כ"כ אם שילוב דו חוגי-משמעו אפשרויות תעסוקה מרובות ומגוונות יותר או שלהיפך הוא נחשב פחות-כי לומדים פחות מכל חוג. רציתי לשאול מה מידת החלוקה בבר אילן ששם ניתן ללמוד בהיקף ראשי ומשני-האם המשני כמעט ולא ייחשב?!
OrenD | 14:04  06/03/09
אני לומד פסיכולוגיה בבן גוריון, חייבים לשלב את זה בעוד משהו ולכן אני עושה תואר משולב בפסיכולוגיה וחינוך. לי אישית זה מתאים כי אני מתכוון להמשיך כנראה לתרפיה באמנות. השאלה היא מה אתה מתכוון לעשות עם התואר. אפשר גם לשלב עם סוציולוגיה ואנתרופולוגיה.
עוד שאלה | 19:36  07/03/09
איך אני מברר על החוג שיש בבן גוריון?
OrenD | 19:50  08/03/09
הכתובת היא www.welcome.bgu.ac.il
מנהלת הפורום | 21:58  07/03/09
לעיתים החלוקה מוכתבת דרך מוסד הלימודים, יש מקצועות שלא ניתן ללמוד אותם ברמה של דו חוגי כגון: משפטים (בחלק מהמוסדות) רפואה ועוד. אם נלמדים שני חוגים, אז למעשה יש הכשרה בשני תחומים כגון: כלכה ופסיכולוגיה והישום המקצועי ניתן בשני תחומים אלה אח"כ בעולם העבודה. כלומר, ניתן לעבוד ככלכלן או לפנות לתחומי עיסוק בפסיכולוגיה , כך שבאופן מעשי מדובר ביותר ישומים בעולם העבודה.
בבן גוריון. לימודים כל כך מעשירים וספציפיים
סגור