פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מה כדאי יותר ללכת ללמוד הנדסת תעשיה וניהול או מערכות מידע? איפה התחום יותר רוויחי? ובמה שונים שני התחומים. אני בן אדם יותר ריאלי אני בהתחלה רציתי ללמוד מדעי המחשב ושיניצי את דעתי. האם שינו שם נוסף להנדסת מערכות מידע? הסתכלתי באינטרנט בחיפוש עבוד בהנדסת מערכות מידע וזה לא רשום בכלל ישנו דבר כזה מהנדס מערכות, מה בעצם התפקיד של מהנדס מערכות מידע? ובמה הוא שונה מזה של מהנדס תעשיה וניהול. והאם כדאי ללמוד הנדסת מערכות מידע בטכניון?
מנהלת הפורום | 20:33  25/02/09
הי מהנדס ערכות מידע ומהנדס תוכנה מוביל לעיסוקים בתחום המחשבים בעוד שהתחום של הנדסה תעשייה וניהול הנו רחב יותר וישנן מספר התמחויות כגון: שיווק, מערכות מידע שהוא רק תחום התמחות אחד בתוך תעשיה וניהול, ניתן גם להתמחות במשאבי אנוש. שני התחומים עשוים להוביל לתפקידים דומים אך יש שונות.לפירוט יותר מדויק של התחומים פני לספרית המידע במכון "אדם מילא" ובדקי את תיאורי התפקיד של התחומים השנוים. בהצלחה
סגור