פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
חגית | 11:05  11/02/09
שלום, אני מסיימת בימים אלה תואר ראשון בניהול ופסיכולוגיה מהאוניברסיטה הפתוחה. מעוניינת להמשיך לתואר שני ומתלבטת באיזה תחום. בין תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק – שנראה לי כחזרה על התואר הראשון, במיוחד שעל רוב הקורסים בשיווק לתואר השני אני מקבלת פטור. לבין לימודי דיפלומטיה – ניהול משא ומתן, ניהול סכסוכים וכו' אני מנהלת שיווק במקצועי. אודה לעזרתך ודעתך בהכוונה, בתואר שגם יעניין וגם יתרום לקריירה שלי.
אביב מאור | 10:25  12/02/09
אפשר לחפש באונ' חיפה, יש להם שבוע פתוח בקרוב...את יכולה לקבוע עם מספר חוגים ולבוא לשמוע מה יש להם להגיד אני מוסיף לך לינק ליצירת קשר איתם http://www.bbdo-i.co.il/Gitam/haifa_uni/open_week/?ToolID=CMQVEG
מנהלת הפורום | 18:54  14/02/09
לחגית השאלה מה המטרות בלימוד התואר השני? האם הוספת ידע, העשרה או למידה של תחום חדש? תואר שני במנהל עסקים מקנה אפשרויות לעסוק בתפקידים שללא תואר שני אין אפשרות לעסוק בהם. תואר בדיפלומטיה מקנה ידע בתחום אחר נוסף.
סגור