פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום לכם.... אני כרגע לפני בחירת מקצוע לתואר ראשון. תחילה התעניינתי במדעי המדינה ותחומים שקשורים אבל שמעתי שיש תואר חדש בבית ברל שעוסק במדיניות ומנהיגות חברתית, קראתי על המגמה החדשה הזאת באתר הזה כאן וזה נשמע חבל על הזמן! http://www.kav-lahinuch.co.il/?CategoryID=0&ArticleID=5154&Page=2 לצערי לא מצאתי מידע על זה באתר של מכללת בית ברל, האם התואר הזה נפתח כבר??? למישהו יש מידע? ואם לא נפתח יש את זה אולי במוסד אחר? תודה על התשובות!
כרמל | 14:58  05/02/09
היי, אני נרשמתי לתואר הזה! זה תואר חדש בגלל זה אולי הוא עדיין לא מופיע באתר של בית ברל. קיבלנו למשרד חוברות עם מידע על התואר הזה (אני עובד במשרד ממשלתי). התואר הזה מאוד רציני לפי ההתרשמות שלי אליו וסוג האוכלוסייה שהוא מיועד אליה. יש המון בכירים במגזר הציבורי שהולכים להירשם אליו אבל כמובן שגם סטודנטים חדשים יכולים. התואר נפתח כבר עכשיו בסמסטר ב' של השנה אבל אפשר להתחיל אותו גם בסמסטר א' של שנה הבאה... לפי דעתי אין אותו בשום מקום אחר, אני יודע שיש לימודים דומים בכל מיני מקומות שלומדים מדעי המדינה אבל מדובר רק בלימודים לתואר שני לכן התוכנית שם בבית ברל נראית לי מיוחדת מאוד... תאכלס הוא נותן לך המון כלים ואפשרויות להתפתח כיוון שהוא עוסק בנושאים הקשורים לניהול ומנהיגות בשלל תחומים כגון כלכלה,פוליטיקה,גלובליזציה,שוק העבודה, אתניות דת,לאום וכו'..... מה שממש אהבתי בנוסף לקטע המקצועי הוא שהלימודים אורכים פעם בשבוע יום מלא וכך אתה יכול לעבוד במהלך התואר...
סגור