פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום לכולם, חשוב לי מאד להתקבל לעתודה, ואני מתלבט בין התחומים הבאים: - מדעי המדינה - יחסים בין לאומיים - קרימינולוגיה - מזרח תיכון - משאבי אנוש - גיאוגרפיה אשמח לדעת על הלימודים, מה עושים בצבא ומה אחר כך באזרחות. תודה לעונים.
מנהלת הפורום | 18:08  31/01/09
הי אסף אף אחד מהתחומים שציינת, מלבד משאבי אנוש, אינם לימודי מקצוע. מדובר בלימודים של תחומים העשויים להוביל לתפקידים שונים באזרחות כגוןף מחקר , הוראה, דיפלומטיה, ועוד תפקידים הדורשים תואר ראשון כלשהו, לגבי הצבא איני יודעת מה הרלוונטיות עבורו לימודים מסוג זה, יש לברר עם הצבא. ללמידה מעמיקה יותר של כל תחום, נא פנה לתוכנת ה"מית"ם" (מידע מקצועי ממוחשב) בסניפי של מכון "אדם מילא". בהצלחה
גלית | 15:34  03/02/09
משאבי אנוש כן יש תואר ראשון וזה די חדש במכללת עמק יזרעאל שירותי אנוש,הלוואי והיה את התואר הזה בעוד כמה מקומות בארץ.
קובי | 12:40  01/02/09
אני לא מבין הרבה אבל בתור סטודנט למדעי המדינה ומזה"ת אני יודע שבצבא שני המקצועות האלה יכולים להוביל לתפקידי מודיעין או דוברות צה"ל , משהו בסגנון ומשאבי אנוש זהו מקצוע של כוח אדם , שלישות וכדומה..... קיצר זה מה שאני יודע.... בהצלחה !
סגור