פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום רב:) אני לא יודעת מאיפה להתחיל, אבל אנסה.. למדתי שנת תואר מלימודי - B.A. כללי. הפסקתי ללמוד עקב בעיות כלכליות, והקפאתי את הלימודים (נאמר לי שניתן להקפיא רק לשנה). בינתיים, אני בכלל חושבת על לשנות כיוון, ללמוד תואר אחר וכמובן לוותר על המשכת הקודם. בעקרון, החלום שלי הוא הוא לעזור לאנשים, לטפל. חשבתי על פסיכולוגיה או ייעוץ חינוכי. כעת אני משלימה שתי בגרויות שחסרות לי ומעוניינת לעשות פסיכומטרי שנית (והנני חייבת, כנראה, להתחיל ללמוד באוקטובר הבא - כיוון שמוסד מסויים שילם על שנת התואר ההיא ובשביל שלא אצטרך להחזיר את הכספים, אני חייבת להתחיל/להמשיך משהו בתום השנה האקדמית הזו). אציין שיש לי בעיות נפשיות מסויימות וכרגע אני נמצאת במסגרת טיפולית בכדי להחלים. שם ייעצו לי לא ללכת לכיוון הטיפולי אלא לחפש משהו יותר פרקטי. מחד, קשה לי לוותר על החלומות שלי. מאידך, אולי באמת אני צריכה ללמוד מקצוע שיותר מחובר לקרקע (יש לי הרבה ניתוקים מהמציאות, אם זה אומר משהו למישהו:) ועקב כך גם בעיות בריכוז). ניסיתי לחקור מעט ברחבי האינטרנט על תחומי לימודים, אבל עדיין לא יודעת מהם התחומים ה"פרקטיים" שאוכל ללמוד. אציין שאני בן אדם די הומני ולא כל כך מתחברת למקצועות שמתמטיקה כלולה בהם (ואני גם די גרועה במתמ'). אז אני די מבולבלת.. אשמח לתגובה/ות, ואם תרצו שאבהיר יותר משהו שלא הבהרתי - אז בשמחה. אני פשוט רוצה קצת יותר מיקוד מחשבתי לגבי תחום מקצוע בעתיד. תודה!
מנהלת הפורום | 18:12  31/01/09
שלום מאיונזה היות ואת מציגה סיפור מעט מורכב עם הרבה משתנים שויקולים שצריך לקחת בחשבון, מציעה לך לפנות ליעוץ בבחירת מקצוע אצל איש מקצוע מומחה בכדי לקבל החלטה מושכלת המכילה בתוכה את כל מרכיבי הדילמה.בהצלחה
סגור