פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מיכל | 12:21  26/01/09
שלום, מישהו יודע מה ניתן לעשות בעתיד עם השילוב הזה? אני יודעת שזה לא הכי פרקטי אבל בכל זאת זה מה שמעניין אותי,האם ניתן להיות מאבחנת דידקטית אחרי התואר הזה? ועוד משהו שקלתי ללכת ללמוד באוניברסיטה הפתוחה (עם הציונים שלי אני יכולה גם להתקבל לבר אילן) פשוט יש לי עבודה טובה ואני לא רוצה להפסיד אותה והבנתי שלימודים בפתוחה יאפשרו לי להמשיך לעבוד במשרה מלאה. מה דעתכם?
מנהלת הפורום | 21:10  26/01/09
בפתוחה יקח יותר זמן להשלים לתואר וכן תהיה זקוקה למשמעת עצמית גבוהה בכדי לסיים. היתרון באמת שאפשר לעוד במקביל. לגבי השילוב- ניתן להמשיך לתארים שניים בלימודי עבודה, יעוץ ארגוני או תחומי טיפול שונים כגון: תפיה באומנות ואבחון דידקטי, אך כל זה דורש המשך לימודים. ניתן אחרי תואר ראשון לעסוק בתחומי הדרכה, שירות והשמה.
סגור