פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
abblesy | 12:43  25/01/09
שלום לך יש לי תואר הנדסאי מחו"ל שרציתי להשלים לתואר ראשון פה בארץ. לא משנה לי באיזה מקצוע, התואר יכול להיות בכל דבר - זה ממש ממש לא משנה - העיקר שיהיה זול ומהיר. האם יש לך רעיון לאן כדאי לי לפנות? מוסד הלימודים צריך להיות בירושלים. (האם האוניברסיטה הפתוחה זאת אופציה טובה או שיש מקומות יותר זולים?) עוד שאלה: האם זה נכון שמעל גיל 30 לא צריך להתקבל לאוניברסיטאות אלא שמתקבלים אוטומטית? תודה רבה לך מראש על עזרתך!
מנהלת הפורום | 20:23  01/02/09
ניתן להשלים לתואר מהנדס עם שנתיים נוספות של לימודים ולעיתים יש מוסדות המאפשרים השלמה ללימודי מנהל עסקים כמו: ברופין, אך יש לבדוק, היות ואיני מכירה את התעודה עמה אתה מגיע. בכל אופן לגבי מקומות לימוד, פנה לחיפוש לימודים באתר זה או לספרית מידע הנמצאת ב"אדם מילא" בירושלים. לגבי שאלתך השנייה- לא מדוייק, אחרי גיל 30 ניתן לרוב להתקבל ללא תעודת בגרות אך לרוב כן צריך ציון פיסכומטרי והקבלה אינה אוטומטית.
סגור