פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אלינה | 18:37  24/01/09
שלום רב, סיימתי תואר בעבודה סוציאלית מהאוניבסריטה העברית. ואני מילתבטת לגבי תואר שני. חשבתי על כיוון של יעוץ ארגוני. רציתי לשאול קודם כל האם לימודי מנהל עסקים עם התמחות ביעוץ ארגוני באוניברסיטת תל אביב מביאים אותי לעסוק בעתיד ביעוץ ארגוני או לחילופין תואר אחר??ואיזה? כמו כן רציתי לשאול מהם אפשריות תעסוקה ושכר לאחר סיום התואר? האם זה מקצןוע נדרש בשוק העבודה? האם יש דרך בכלל להישתלב בתחום בשוק העבודה מבלי שיש לי ניסיון רלוונטי ביעוץ ארגוני?
מנהלת הפורום | 10:15  25/01/09
הי אלינה לתחום של יעוץ ארגוני ניתן להגיע מכמה הכשרות: תואר במנהל עסקים בהתמחות של יעוץ ארגוני, משאבי אנוש, לימודי עבודה ולימודי פסיכולוגיה תעסוקתית. לגבי שוק העבודה-התחום נדרש, השכר עשוי להיות מתגמל מאוד בהתאם לניסיון ולותק וחשו גם להתחיל להתקרב לתחום במקביל ללימודים. בהצלחה
סגור