פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
z | 09:42  21/01/09
אני בן 29 וכנראה אתחיל ללמוד רק בגיל 30 אני יודע שזה מאוחר ושאתחיל לעבוד רק בגיל 35 והדבר גורם לי לקושי בהחלטות ובכוח הרצון . בחרתי ללמוד במקום שנחשב לקשה מאוד ובתחום שנחשב גדול עליי מאחר ואין לי רקע בתחום אני עדיין עובד על השלמת הרקע המתאים ולכן אתחיל רק בשנה הבאה. שאלתי אם מומלץ לעבור מכינה מרוכזת המכילה את רוב תחומי הרקע הנדרש או שכדאי פשוט להשלים בגרויות באופן פרטי ובאופן הדרגתי כמו כן מאחר והזמן כבר לא בידדיים שלי כמה זה נכון להתפזר ככה ולמרוח עוד שנה ועוד שנה ובסוף להגיע בלי אוויר ללימודים עצמם... כמה עוד אפשר לחלום על הקטר ולשבת בקרון האחרון? :)))
מנהלת הפורום | 20:29  01/02/09
הי אם תהיה יותר ספציפי לגבי מה שאתה רוצה ללמוד אוכל לסייע יותר. אם צריך להשלים אז משלימים כמה זמן שזה לוקח, יש עיסוקים שלא רק שזה לא בעיתי להתחיל בהם בגיל מאוחר, אלא זה אף יתרון, בשל הבשלות והבגרות וניסיון החיים שאתה מביא איתך... לגבי אופן השלמת הבגרות- תלוי בכמה בגרויות להשלים מדובר , בציוני הבגרות עד כמה הם נמוכים ובכחח הרצון שלך....
סגור