פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מבקש עזרה !!! | 12:50  28/12/08
שלום רב, אני בחור בן 29. לפני מס' שנים סיימתי לימודי יעוץ מס. עבדתי בזה 5 שנים. לאחר תקופה זאת, החלטתי( לאחר זמן רב שרציתי) ללמוד לימודי הנדסה, שמאוד עניינו אותי. התחלתי בתחילת השנה מכינה להנדסה, כעת לאחר קצת פחות מסמסטר אחד, אני מרגיש שפיזיקה לא כל כך מדברת אלי. המליצו לי לעבור ללמוד במכינה אחרת במכללה אחרת, היות ונושא ההנדסה עדיין מעניין ומושך אותי מאוד. כעת אני מבולבל ולא יודע מה ואיך להחליט, האם יש טעם לנסות מכינה חדשה ( שנפתחת בתחילת פברואר, כאילו סמסטר ב' ). יש לציין כי עזבתי את עבודתי לשם העניין. מה שמקשה עלי מאוד בלקיחת ההחלטה. המליצו לי באופציה שניה ללמוד הנהלת חשבונות/ רו"ח, היות ואני כבר יועץ מס, כך שזאת אוד אופציה. האפשרות האחרונה שיש ברשותי היא לחזור ולעבוד במקצוע שיש לי, זה אגב מה שהלחץ המשפחתי אומר לי לעשות. אנא תנו לי כוון מחשבה שיעזור לי להחליט איך לעשות את הצעד הבא..
מנהלת הפורום | 20:29  03/01/09
הי נראה שהמשך טיבעי לעיסוקך הקודם (אם ברצונך להיות אקדמאי) הוא ללמוד ראיית חשבון או מנהל עסקים. לבי הנדסה, בכל מכינה ולימודי הנדסה, תהיה לך התמודדות כלשהי עם פיסיקה, אם כי בלימודי ההנדסה (צלוי כמובן בתחום) יהיה פחות דגש על פיסיקה, למשל: תוכל לבחור בלימודי הנדסה תעשייה וניהול. בהצלחה
סגור