פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עמית | 15:46  23/12/08
רציתי לדעת האם תואר ראשון במנהל עסקים אפשר ללמוד רק במכללות? מה ההבדל בין תואר במנהל עסקים לתואר בניהול? מה ההבדל בין תואר ראשון במנהל עסקים לתואר שני במנהל עסקים? האם בכלל כדאי ללמוד תואר ראשון במנהל עסקים אם אני אולי ירצה לעשות תואר שני במנהל עסקים בעתיד הרחוק? תודה!
מנהלת הפורום | 21:04  24/12/08
תואר במנהל עסקים נלמד באוניבסיטאות וגם במכללות, תואר שני מקנה התמחות בתחומים ספציפים כגון: מימון, שיווק, משאבי אנוש. כדי ליץ האם ללמוד תואר ראשון או שני במנהל עסקים, יש להבין במה אתה רוצה לעסוק בעתיד? אם בתחומים עיסקיים, פיננסיים, אז למד כבר בתואר ראשון את התחום של מנהל עסקים. אם למשל אתה רוצה גם רקע טכני, למד תחילה הנדסה או מדעי המחשב ורק בתואר השני למד מנהל עסקים. בהצלחה
לא ראיתי שבאוניברסיטאות יש תואר ראשון במנהל עסקים ואני מדגיש תואר ראשון! נניח כשאני נכנס לאתר של בן גוריון רשום בתואר ראשון שיש "ניהול" האם זהו מנהל עסקים?
מנהלת הפורום | 20:50  01/02/09
ניהול ומנהל עסקים חוג זהה. בחלק מהמוסדות הוא נקרא ניהול ובחלק מנהל עסקים אך הקורסים דומים .
סגור