פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אפרת שלום, אני בת 27, בעלת תואר ראשון במדעי החברה סוציולוגיה וחינוך בהצטיינות ואנ מעוניינת לעשות הסבה ומתלבטת בין 2 תחומים: תחום ראשון זה הסבה לאחיות מוסמכות במשך שנתיים וחצי ותחום שני זה תעודת הוראה בסוציולוגיה או מתמטיקה לתיכון ובו-זמנית להוציא תואר שני בייעוץ חינוכי. אשמח לשמוע להצעתך ועזרתך במהרה. אני די מיואשת ולא ישנה בלילות, אני מאוד רוצה לעשות את הבחירה הנכונה בכדי להמשיך עם זה כל החיים. תודה רבה מראש. נטע.
ליבי | 19:51  23/12/08
אני הייתי במכללת לוינסקי, שיש שם מסלול מעולה להסבה למתמטיקה, והבנתי שלמורים למתמטיקה חש ביקוש אדיר בשוק.
מנהלת הפורום | 21:10  24/12/08
הי נטע היות ומדובר בשני תחומי עיסוק שונים קשה ליעץ. עליך לשאול עצמך האם את רואה עצמך לאורך זמן בסביבת בי"ח, מטפלת בחולים ומחוברת לאופי העבודה שהיא נעשית במשמרות או מחוברת יותר לעולם הילדים, להוראה ולדידקטיקה ורואה עצמך בסביבת בי"ס. רק את יכולה לענות על כך. חשוב לזכור שהדברים הפיכים וניתן לעסוק גם 10 שנים בהוראה ואח"כ לעשות סבה לאחיות ולהפך היות וכיום מקובל לדבר על ריבוי קריירות. בהצלחה
סגור