פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
קרן | 23:22  09/12/08
מה צריך ללמוד כדי להיות עורכת לשון? יש בזה תואר או לימודי תעודה? האם עובדים בזה לעיתונים? יש אפשרות לעבודה גם מהבית? אשמח לקבל פרטים על המקצוע.
דן | 05:30  10/12/08
כדי להיות עורך לשון טוב צריך ידע לשוני וכישרון. ניתן לעבוד בעיתונות ובהוצאות לאור וכן עבור אנשים פרטיים, ובדרך כלל ניתן לעבוד מהבית. את הידע ניתן לרכוש בלימודי עריכה לשונית שבסיומם מקבלים תעודה. למען האמת, מספקי העבודה לרוב אינם מתעניינים כלל בתעודה אלא בודקים בעצמם את הידע הפרקטי של המועמד ואת גישתו. עדיפות בעבודה ניתנת למי שיש לו תחום התמחות רלוונטי נוסף. למשל, כתב עת באמנות יעדיף עורך טוב שלמד אמנות על פני עורך טוב שלא למד אמנות. רוב המוסדות נותנים תעודת עורך. למי שמעוניין בתואר שני, לחוג ללשון העברית באוניברסיטת חיפה יש מסלול שנותן תואר שני וגם תעודת עורך. מסלולים ללא תואר קיימים באוניברסיטת בר-אילן, תל אביב ועוד, וכן יש מכללות שבהן מלמדים עריכה לשונית. במוסדות האקדמיים לומדים בדרך כלל שנה-שנתיים של לימודים מרוכזים, שבסופם מקבלים תעודה. להוצאה לאור אסיף יש מרכז כתיבה ותרבות שמספק קורסים קצרים ברמה גבוהה, והמעוניינים יכולים לקחת קורסי המשך למתקדמים.
סגור