פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ויקי | 19:05  06/12/08
אני רוצה להתחיל באוקטובר 09 ללמוד.אני רוצה ללמוד פסיכולוגיה בבר אילן אך לצערי אני לא עוברת את סף הקבלה. אין בי כוחות לעשות שוב פסיכומטרי ולא בטוחה שאגיע לשיפור בציון מספיק בשביל להתקבל. חשבתי אולי לעשות תואר במדעי החברה (פסיכולוגיה סוציולוגיה קרימינולוגיה) בבר אילן, או אולי להתחיל במכללת כנרת תחת תואר של בר אילן. אנא ייעצו לי- מה עדיף? האם התואר "נחשב"? מה יש לעשות עם תואר במדעי החברה ואם אפשר להמשיך לתואר שני בפסיכולוגיה?
מנהלת הפורום | 19:45  20/12/08
אם את חושבת להיות פסיכולוגית עדף ללמוד במכללה "נחשבת" מדעי ההתנהגות או פסיכולוגיה. במידה ואת מעוניינת לעסוק בתחומים חברתיים בהמשך כגון: משאבי אנוש, עבודה בתחום של כ"א, הדרכות , שירות בכל מני חברות , חוקרת במשטרה וכו' מציעה ללמוד לתואר בסוציו-קרימינולוגיה. את יכולה גם לנסות לעבור לחוג לפסיכולוגיה בבר אילן על סמך ציוני השנה הראשונה בחוג לסוציולוגיה וקרימינולוגיה.בהצלחה
סגור