פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אני שוקלת להרשם לתואר במדעי המחשב במכון הטכנולוגי של חולון. דבר ראשון עד כמה התואר נחשב שמה מבחינת יוקרה ומבחינת רמה? בהשוואה כמובן לאוניברסיטאות... דבר שני, האם לאחר התואר הראשון במכון, אני אוכל ללמוד תואר שני באוניברסיטה? או שעלולים לעשות לי בעיות... תודה רבה עדי
מנהלת הפורום | 16:59  30/11/08
הי עדי המוסד לכשעצמו נחשב טוב ומוכר, אך ספציפית בתחום של מדעי המחשב, יש לבחון את תוכנית הלימוד בו בהשוואה למוסדות אחרים וכן לשאול בורים ומקומות עבודה, וכך להבין את מיקומו ונחשבותו בשוק העבודה. לגבי תואר שני התשובה היא כן.
עדי | 17:54  30/11/08
לא עדיף כבר לעשות תואר באונ' הפתוחה? אבל שמה אני לוקחת סיכון שהוא יימרח לי על יותר מ-3 שנים... ובמכון למרות המסלול הגמיש התואר נמשך בדיוק 3 שנים... ובדקתי את הקורסים בהשוואה למוסדות אחרים, ובגדול המסלול זהה, כולל קורסי הבחירה...
סגור