פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני מורה לגיל הרך יותר מ10 שנים,(תעודת מורה בכיר לחינוך מיוחד)ובודק אפשרות ללמוד יעוץ חינוכי לתואר ראשון של אוניברסטת בר אילן בשיתוף המכללה החרדית אחיה,רציתי לשאול אם יש מי שיודע האם יש דרישה לזה במגזר החרדי?..והאם השכר בזה גבוה?מה המטלות הליממודיות בלימודים אלו??בקיצור כל מה שקשור לתחום.אני בן 35 עם 3 ילדים ,האם זה לא גיל מתקדם מדיי לזה??
מנהלת הפורום | 17:06  30/11/08
הי אריה למעשה איני מכירה מספיק את מערכת החינוך במזגר החרדי, אך ניתן בקלות לבדוק את הסוגיה, דרך משרד החינוך או פנייה לבתי ספר של המזגר. אני כן יכולה להתיחס לסוגית "המקצוע בגיל 35," אני בטוחה שיש לו דרישה, היות והניסיון חיים וניסיון בהוראה בפרט, רק מקנים יתרונות לתפקיד ולראייה יש דרישה לעסוק בהוראה לפני שיכולים להתחיל ולעסוק ביעוץ חינוכי.
סגור