פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ניר | 14:01  08/11/08
שלום, אני תקוע בהחלטה בין כמה תחומים, שכולם מעניינים אותי ועכשיו אני אחרי פסיכומטרי ואני יודע שאני מתקבל לכולם בכל האוניברסיטאות, מה שמשאיר אותי עם עוד שאלה, איפה ללמוד? מגיל צעיר אני עוסק במחשבים, אני עדיין נהנה לכתוב קוד כל עוד זה מאתגר ומעוניין להמשיך ללמוד את הנושא - מה שהביא אותי לשקול מסלול של מדעי המחשב או הנדסת מחשבים. חוץ ממחשבים, יותר לאחרונה, התעניינתי מאוד בתחום הפילוסופיה וגם בפסיכולוגיה וזה עלה בתור עוד אופצייה לכיוון לימודים גבוהים. חשבתי אם זה לא דבר מקרה וחולף אבל יש בי זיקה ועניין אותנטי לתחום. הדבר הביא אותי קודם כל לתובנה שאני אלמד במסלול דו חוגי, השאלה היא מה השיקולים שאני צריך להביא לראש הפרק בהחלטה הסופית? מה האפשרויות מבחינת מסלול של מדעי המחשב עם פסיכולוגיה? או רק חטיבה של אחד מהם? מה הם האפשרויות בהמשך של תעסוקה ותואר שני אם אני משלב מדעי הקוגניציה בצורה זו או אחרת בלימודים? תודה מראש על כל פסית שאתם יכולים לתרום לי.
מנהלת הפורום | 19:25  14/11/08
הי נראה לי שמדעי המחשב בשילוב פילוסופיה או פסיכולוגיה יהיה מעניין עבורך, אם זה בלתי אפשרי, ניתן לפחות לקחת חטיבת לימודים ואז תחווה פחות עומס. לגבי מקום לימודים, אם אתה מתקבל לכל המוסדות, סייר בכל מוסד ובדוק היכן הכי מתאים לך, השווה בין תוכניות הלימוד. בהצלחה
ניר | 18:03  24/12/08
תודה אפרת, אני המשכתי לבחון את עצמי והאופציות העומדות לפני, בנוסף נעזרתי בחברי משפחה בעלי ניסיון רב משלי. האופציות שאני בוחן העניין רב ביותר כרגע הן שילוב של מדעי המחשב עם פסיכולוגיה\מדעי ההתנהגות או שילוב של מדעי המחשב עם מנהל עסקים\תעשיה וניהול. אני רוצה להפנות לך שאלה יישומית, האם עם התואר המותאר השני תהיה לי אפשרות להמשיך ללמוד ייעוץ ארגוני? זהו מסלול שאני יודע שהרבה ממשיכים ממנו למערכות מידע, אבל אני לא מתעניין כל כך בתחום, בייעוץ אגוני לעומת זאת אני רואה את עצמי גם בעוד 5 ו10 שנים. תודה מראש.
סגור