פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דניאל | 13:26  31/10/08
היי, אני סיימתי תואר ראשון במדעי החברה בהתמקדות בתקשורת באוניברסיטה הפתוחה במקביל ללימודיי בתיכון. החלטתי כי תחום התקשורת לא מעניין אותי וכי ברצוני לממש קריירה דווקא בתחום הפיננסי. עומדות בפניי 3 אופציות כרגע ואשמח אם תוכלי לייעץ לי לגביהן. 1) MBA- תואר שני במנהל עסקים בהתמחות במימון. 2)חוג לאחר תואר בכלכלה- נוכחתי לדעת כי מספר אוניברסיטאות מציעות מסלול שנקרא חוג לאחר תואר שלא מזכה בתעודת B.A, אלא בתעודה שבה מצויין כי התלמיד סיים חוג לאחר תואר בכלכלה. 3)לימודיי חשבונאות- גם זאת במסגרת חוג לאחר תואר שיפטור אותי מכל בחינות המועצה למעט שתיים מהן. התוכנית המקורית שלי הייתה ללכת ללמוד MBA במימון אך מה שמדאיג אותי הוא איך ייתיחסו בשוק העבודה לעובדה שהתואר הראשון שלי איננו מהתחום הפיננסי. האם למועמד בעל תואר ראשון בכלכלה למשל תהיה עדיפות עלי? בגלל עניין זה אני שוקלת לפנות למסלולי החוג לאחר תואר (או בכלכלה או בחשבנאות). האם מתייחסים לחוג לאחר תואר כאל תואר ראשון ? או שגם זה בעייתי בשוק העבודה? אשמח מאוד לשמוע את דעתך בנושא תודה
מנהלת הפורום | 20:35  01/11/08
הי אני חושבת ששלושת המסלולים שציינת עשויים להביאך לעסוק בתחום הפיננסי אם רק תרצי. אני מציעה לך לפנות לשתיים שלוש חברות בהן היית רוצה לעבוד ולהציג בפניהם את האפשרויות ולראות מה מתקבל על ידם טוב יותר. ניתן גם לבדוק באתרים של חיפוש עבודה ולבחון מה הם הדרישות לכל תפקיד. אני הייתי ממלךיצה על תואר שני במנהל עסקים.
סגור