פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אני ממש צריכה ייעוץ ממישהו שלמד תזונה או תואר במדעי הצמח...לפני שאני מבצעת טעות. לפני שנה רציתי ללמוד תזונה בפקולטה לחקלאות ברחובות אך לא התקבלתי...הבנתי שאפשר לעשות שנה במדעי הצמח ועל סמך ציונים להתקבל לשנה ב' בתוזנה...ואכן כך עשיתי...במהלך השנה הבנתי מאנשים שאין כל כך תעסוקה בתזונה והמליצו לי להשאר בצמח..גם די התחלתי לאהוב את המקצוע הזה והחלטתי להמשיך בו...אז עכשיו סיימתי שנה א' והכנתי כבר מערכת במגמת גנטיקה השבחה ביוטכנולוגיה בתואר מדעי הצמח אך היום שבוע לפני תחילת הלימודים קבלתי הודעה שהתקבלתי לשנה ב' תזונה למרות שהייתי בטוחה שלא התקבלתי (הממוצע שלי 82 רק!).... נכנסתי ממש לסרטים בגלל זה היום ואני כל היום בדילמות..אני צריכה להחזיר תשובה עד יום ראשון הקרוב אחרת אני תופסת מקום של מישהי אחרת אני לא יודעת מה לעשות, מצד אחד אני יודעת שאני אוהבת תזונה מאוד...אבל אני לא יודעת אם בתור תחביב או אם בתור מקצוע לחיים, במיוחד אם אין בזה עבודה וצריך להיות ב2 משרות לפחות.. מצד אחד אני ממש גיליתי עניין בגנטיקה ופיתוח ומצד שני אני אוהבת גם את גוף האדם...מי שלמד אחד מהם...יכול להגיד לי איפה יש יותר עבודה? אני ממש מקווה שתראו את ההודעה ותוכלו לחזור אלי לפני יום ראשון :( כי אני ממש מתלבטת..... תודה רבה!!
סגור