פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
היי אפרת..אני יעשה את זה קצר ולעניין כמה שאוכל..אני בן 28 שהתעורר מאוחר בלי בגרות ופסיכומטרי אבל מאוד רוצה לשנות את המצב ויודע שלא מאוחר לעשות זאת!!! אני מאוד רוצה ללמוד ומשתוקק לכך אבל לא יודע מה!!! אני יודע שיש מסלול ברשת אורט של הנדסאי +ba שנשמע לי טוב ומשלב בין השניים אבל לא יודע מה ללמוד בתחום של הנדסאי? מה כדאי ומה נדרש בכלל? אני לא מעוניין ללמוד פסיכומטרי או לשפר בגרויות וכאלה-אני רואה בזה בזבוז זמן(אני לא ילד) באמת באמת רוצה ומתשוקק ללמוד...התעוררתי מאוחר-אני יודע, אבל זה אף פעם לא באמת מאוחר!!!וגם כסף...יש תחום נוסף שמאוד מעניין אותי והוא ניהול/מנהל עסקים(תחום שעם תואר ביד ממנו אוכל להתקדם למסלול או לתפקיד ניהולי בכל מקום עבודה שאהיה) אבל כדי ללמוד תואר בנושא זה צריך בגרות עם ממוצע מסויים ואו פסיכומטרי מה שאין לי, האופצייה היחידה שיש לי היא האונ' הפתוחה(שם אין דרישות ואפשר להירשם ללא דרישות), השאלה כמה נחשב תואר מאוניברסיטה זו? מצד שני גם מחשבים זהו תחום שמעניין אותי אז אולי אוכל לשלב את זה בלימודי ההנדסאים+ba?(הנדסאי תכונה, מחשבים, תקשרות חזותית, אלק' ומחשבים). בקיצור, אני מאוד מבולבל ולא יודע מה לעשות או מה ללמוד ,איפה ואיך...אני אשמח לייעוץ ממך. אני
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 08:00  26/10/08
כתבתי לך תשובה שנמחקה, כך שאקצר מעט הפעם. האפשרויות: ניתן ללמוד הנדסאי תעשייה וניהול שנתיים, לימודים הכוללים ניהול, כלכלה ותעשייה, לעבוד ולהשלים בהמשך למנהל עסקים, מסלולים כאלה יש במכללות כגון: רופין. אפשרות נוספת ללמוד בפצוחה ישירות לתואר, שנחשב בכל המובנים, רק לוקח זמן רב יותר והלמידה היא עצמאית ברובה. מציעה לך בכל מקרה לפנות לספריית המידע במכון "אדם מילא", ושם ללמוד על מסלולי הלימודי השונים, בכל הארץ, בכדי למקסם אפשרויות. בהצלחה
ירדן | 10:22  28/10/08
אני ממש מזדהה איתך חייבת לאמר, זה ממש לא בסדר שאפשר ללמוד כאן קר עם פסיכומטרע! למה לא נותנים אפשרות לגילאים מסוימים להכנס ולהוכיח את עצמם?? בהצלחה !
סגור