פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אפרת שלום, החלטתי שאני רוצה ללמוד, אני מעוניין ללמוד הנדסת תעשייה וניהול באוניברסיטת בן גוריון . אשמח לדעת מה תנאי הקבלה לשם ? (בדקתי באתר שלהם ואשמח לקבל את זה יותר עדכני ומפורט ). יש לי בעיה אחרת כרגע אין לי תעודת בגרות מלאה ואין לי פסיכמוטרי . בתעודת בגרות אני צריך להשלים אזרחות והיסטורה ב' בשביל לקבל תעודת בגרות מלאה , חוץ מזה בדקתי לפי תנאי הקבלה לאוניברסיטה אני כנראה אצטרך להשלים למתמטיקה ופיסיקה 5 יחידות שזה אומר לקבל ציון גבוהה במתמטיקה מ4 יחידות ציון עבור ל5 יחידות ציון 90+ השאלה שלי היא איך אני משלב את השלמת הבגרויות והפסיכומטרי והשיפור בגרויות בשביל להגיע בדרך הכי מהירה לאוניברסיטה שנה הבאה כי לפי החישוב שלי שנה הבאה אני לא אספיק להיכנס לשנת לימודים ,ומה משתלם יותר לעשות השלמת בגרויות דרך יואל גבע\זיו כספי,מבחן פסיכומטרי ואז לנסות להתקבל לאוניברסיטה או לעשות פשוט את הפסיכומטרי ואז להיכנס למכינה לזמן ארוך באוניברסיטה . אני אשמח לדעת מה היא הדרך היותר קצרה והיותר משתלמת ככה שאני אוכל להגיע ללמוד שם יותר מהר. בתודה קוסטה
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 15:22  12/10/08
הי קוסטה אם מדור בשתי בגרויות בלבד אז הדרך המהירה היא השלמה של כל בגרות בנפרד באחד ממכוני הבגרויות. (לגבי המלצה ברר בפורום בגרות. אם מדובר במספר בגרויות עדיף להשלים דרך מכינה. לגבי נתוני קבלה ספציפיים, התקשר למשרד קבלת סטודנטים וברר.
סגור