פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
תואר במדעי הרוח או במדעי החברה בהתמקדות על יחסים בינלאומיים שלום החלטתי לעשות תואר ביחבל באוניברסיטה הפתוחה 1 אם תוכלו לומר לי מה הערך של התואר עקב כך שזה באוניברסיטה הפתוחה.. יסתכלו על זה בזלזול רב? או ישימו לב לכך שקשה יותר ללמוד שם? (אני מכיר את הקשיים שבלימוד בצורה הזו). 2 באחד המסלולים ניתן לעשות את התואר במדעי הרוח בהתמקדות על יחסים בינלאומים ולא תואר ביחסים בינלאומים, נודע לי שהתואר יהיה במדעי הרוח אבל יתנו לי טופס שבו יהיה רשום שזה בהתמקדות על יחבל, האם מישהו מסתכל על הטופס הנלווה? מה הערך \ המשקל של התופס הזה? 3 אם מסתכלים בגדול על תואר במדעי הרוח, אף פעם לא חשבתי שאנשים ילמדו את זה עם כל הכבוד לתואר אבל באמת אנשים לומדים את זה? לשם מה או מי עושה תואר במדעי הרוח? איך אדע אם זה יתאים לי? ושאלה רביעית ואחרונה, מה ניתן לעשות או לאיזה מקומות עבודה ניתן לפנות עם תואר במדעי הרוח בהתמקדות על יחסים בין לאומיים? אודה לכם מאוד על כל תשובה. המשך יום נעים ובהצלחה לשאר המשתתפים בפורם.
כנראה שמדעי החברה והרוח הולכים ביחד :)
סגור