פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום...ביכולתי ללמוד הנדסת מכונות במכללת אפקה או בסמי שמעון...?? מישהו יודע או שמע על אחת מהמכללות ?? ואני נורא מתלבט בין הנדסה למנהל עסקים... מנהל עסקים זה מקצוע שנורא נורא נורא מעניין אותי...אבל זה תואר די כללי ( חוץ ממנהל עסקים וחשבונאות שזה לא מעניין כ"כ אותי ) כל התארים של מנהל עסקים ושיווק זה לא ממש מקצוע ... אני טועה??? מישהו יכול לעזור??? המבולבל
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 19:15  23/09/08
הי ערן קודם כל אני תמיד בעד ללמוד תחום שמאוד מעניין על פני תחום שהוא פחות מעניין אך פרקטי, היות ואחרי הכל מדובר בתחום בו תעסוק במרבית הזמן. לגבי מנהל עסקים- זהו תואר שעשוי להיות פרקטי מאוד ויש תחומים רבים ומגוונים בהם תוכל להתמחות כגון: שיווק, מימון, בנקאות, יזמות עיסקית, תיכנון עיסקי ועוד.
ערן | 11:54  24/09/08
מנהל עסקים זה לא תואר כללי מידי??? אם בכל מקרה אני מתכוון לעשות תואר שני בעסקים MBA זה משהו שכדאי לעשות אותו בתור תואר ראשון BA או כבר לעשות תואר ראשון בהנדסה ומשם להמשיך לתואר שני במנהל עסקים MBA אודה לך על התשובה
סגור