פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
נועה | 18:37  10/09/08
שלום אני בת 29 עו"ס במקצועי ודי מחפשת את עצמי אני עובדת עם נערות בסיכון בתפקיד טיפולי ומחפשת קצת שינוי חשבתי ללמוד יעוץ ארגוני ויש לי מספר שאלות האם יש עבודה בתחום זה? מה ממוצע השכר? (בעבודה סוציאלית השכר נמוך וזה אחד השיקולים שלי לפנות לכיוונים אחרים)והאם אוכל לפנות לתפקידי ניהול לאוו דווקא בעבודה סוציאלית עם הכשרה זו... תודה מראש.
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 14:45  16/09/08
הי נועה השכר ביעוץ ארגוני נגזר מותק, ניסיון, מומחיות , מקום עבודה, סקטור פרטי או ציבורי ועוד משתנים ולכן לא אוכל לנקוב בסכום ממצוע, מה גם שיש אתר שמתמחה בתחום של שכר לפי מקצוע. כן אוכל להגיד שיועצים מצליחים מרוויחים טוב מאוד. השילוב בין עו"ס ליעוץ ארגוני עשוי להיות טוב וכן יוכל להוביל לעיסוק בתחום. היות ואיני יודעת את גילך, ניסיון חיים ומה עשית עד היום, קשה לומר בוודאות שתצליחי להתברג בתחום ושזהו התחום הרצוי עבורך. מציעה לך לעבור תהליך קצת יותר מעמיק אצל פסיכולוג תעסוקתי, בכדי להבין בדיוק מה המסלול הראוי והנכון.בהצלחה
סגור