פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
הילה מחיפה | 01:29  02/09/08
השתחררתי לפני 4 חודשים ואני מאד רוצה להתחיל ללמוד אך גם מאד מבולבלת, בכל אופן אני מאד צריכה הכוונה מקצועית שתעזור לי להחליט מה מתאים לי. האם זה בחינם הייעוץ? איך מגיעים אליו? ומה בעצם עושים...?
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 15:51  05/09/08
הי הילה את מתכוונת ליעוץ פרונטלי או אינטרנטי? יעוץ פרונטלי בבחירת מקצוע הוא תהליך הכולל בממוצע שלושה מפגשים ויום מבחנים. זה כרוך בתשלום כמובן, לגבי עלויות בררי במקום בו את מעוניינת לעבור יעוץ. בתהליך כזה את יושבת עם איש מקצוע (לרוב פסיכולוג תעסוקתי) ומתוודעת לכישוריך, מאפייני אישיות, צרכיך, נטיות ליבך ויסייעו לך לחבר בין מרכיבים אלה לעולם המקצועות ולמקצוע המתאים לך ביותר.בהצלחה
סיון | 15:57  07/09/08
הילה אני מבינה אותך, גם אני הייתי במצבך עד לא מזמן, נראה שיש כ"כ הרבה אפשרויות וקשה לדעת מה מתאים לך... אני בסוף נרשמתי למכללה למנהל, מה שעזר לי להחליט זה היום הפתוח בו באמת את נחשפת למגוון מסלולי לימוד ויכולה להשוות ביניהם. מה גם שאין טוב ממראה עיניים... ואני קיבלתי אפילו הנחה... אני חושבת שיש להם עוד יום פתוח ממש בקרוב (אמצע ספטמבר), תיכנסי לאתר www.college.org.il שם תוכלי לראות את כל הפרטים המדוייקים.. שיהיה בהצלחה!!
שירה | 18:17  15/09/08
גם אני במצבך, לא יודעת מה ללמוד, יש אתר שאפשר לעשות בו מבדק שמכוון אותך מקצועית וזה בחינם, תרשמי בגוגל "מבדק" וזה יופיע לך. זה נתן לי כמה כיוונים. בהצלחה...
הילה צחיפה | 16:58  17/09/08
באמת תודה לכלכם, על העזרה היחס והתגובות!!!!
סגור