פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ללה דר | 22:31  30/08/08
שלום, הגעתי למסקנה אחרי שכבר יש לי תואר אחד שאני לא עושה איתו כלום ואחרי שניסיתי תעודות הדרכה כאלו ואחרות ולאחר שפתחתי עסק (בתחום)ואני כנראה אסגור אותו .(הוא לא ריווחי). שאני ממש לא יודעת מה מתאים לי . אני ממש מתלהבת בהתחלה ואני רואה את עצמי עוסקת בתחום , אני לומדת בחריצות מצליחה להרים פרוייקטים אבל כשאני רואה שזה לא מגיע ליעדים שלי (כספית) אני מוותרת ומיד מחפשת תחום אחר-כיום אני ממש מיואשת ולא יודעת מה לעשות..אשמח לתשובתך..
אאאא | 23:38  30/08/08
שלום רציתי לברר היכן ניתן ללמוד מדריך מוסמך בתחום החינוך הבילתי פורמלי וכמה זמן ,עליי לציין שאני גרה ברחובות תודה.
רותם | 12:47  31/08/08
שלום, אם את רוצה להיכנס לתחום של חינוך בלתי פורמאלי, היום את צריכה לעשות תואר. למיטב ידיעתי העבר היה אפשר ללמוד לימודי תעודה שונים בנושא אבל זה כבר לא רלבנטי היום. אני אישית לומדת במסלול לחינוך בלתי פורמאלי במכללה האקדמית בית ברל, זה מסלול ייחודי, מכשירים אותך שם למגוון רחב של מיומנויות בתחום החינוך הבלתי פורמאלי. כמו כל מסלול לתואר זה מסלול של 4 שנים, אני ממליצה לך עליו בחום. אם יהיו לך שאלות לגבי פרטים טכניים אני אשמח לעזור. בהצלחה.
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 17:09  05/09/08
מציעה לך לפנות ליעוץ קריירה ע"מ להבין טוב יותר מה מניע אותך בעשייה שלך, להתבונן עם איש מקצוע בבחירותיך עד כה ולהכיר טוב יותר את הדינמיקה הפנימית שלך ואותך, בכדי לבחור טוב יותר בעתיד ולהצליח להתמיד בעשייה שלך. בהצלחה
סגור