פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דניאל | 23:34  20/08/08
היי, אני אחרי שיחרור כבר כמעט שנה. סיימתי כיתה יב' וללא תעודת בגרות מלאה. השלמתי את הבגרויות החסרות שלי ביואל גבע וב"ה כרגע יש לי תעודת בגרות מלאה אך הממוצע שלי הוא 67-69 (עם בונוסים וללא) היועצת ביואל גבע המליצה לי לא לעשות פסיכומטרי, וכמו הצעת אבא שלי לא לעשות תואר בכלל אלא ללמוד קורס מזכירות בכירה,ניהול לישכה (מכללה למנהל)קצת אנגלית (וול סטריט) ולהתקדם עם קורסים וללא תואר בכלל. אני נירשמתי לפסיכומטרי בקידום, אני מאוד מבולבלת ולא יודעת מה לעשות... אשמח אם תייעצי לי תודה רבה!
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 16:52  21/08/08
הי דניאל אני לא חושבת שרצוי לסגור את האופציות רק בגלל שנתוניך הם כאלה. חשוב שתבחרי מתוך עניין ולא מתוך המגבלות. ע"מ שתוכלי לבחון את כל האפשרויות העומדות בפניך, מציעה לך לפנות לתהליך של יעוץ בבחירת מקצוע, שדרכו יהיה אפשר להכירך לעומק ולבחון בהתאם לכישוריך, מאפייני אישיותך ונטיות ליבך, את האופציות המתאימות לך ביותר. בהצלחה
סגור