פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מייק | 17:29  10/08/08
שלום אפרת, יש לי כמה מתלבטויות כבר המון זמן לגבי מה ללמוד באוניברסיטה. תמיד נמשכתי לעולם העסקים והכסף (ראיית חשבון, כלכלה, מנהל עסקים) וגם לעולם הטכנולוגיה (הנדסת אלקטורניקה/הנדסת מכונות) אבל יום אחד אני קורא את העיתון של המודעות דורשים ורואה שרוב החברות מחפשות מנהדסי אלקטרוניקה ומכונות ובקושי יש ביקוש לרואי חשבון או כלכלנים. מה לעשות בעניין זה? אני לא רוצה ללמוד משהו בגלל הכסף אלא משהו שיעניין אותי ושני התחומים האלה מעניינים אותי. התלבטות השניה שלי היא שאני רוצה ללמוד ראיית חשבון ומנהל עסקים וגילתי שיש אפשרות ללמוד מנהל עסקים בהתמחות ראיית חשבון אבל לומדים את ההתמחות רק בתואר M.B.A האם זה נכון? ואני מעדיף כבר ללמוד ראיית חשבון תואר מלא וללמוד לימודי תעודה של מנהל עסקים וכלכלה בחול (ארה"ב לצורך העניין) אבל אני מתלבט אם ללמוד מנהל עסקים תואר מלא ולחכות עד לM.B.A ללמוד ראיית חשבון בהתמחות. בבקשה תעזרי עם שני ההתלבטויות. תודה, מייק.
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 18:09  11/08/08
הי מייק קודם כל לא כל התחומים הנדרשים מפורסמים בעיתון. דבר שני- מציעה תמיד ללמוד תחום שאתה מחובר אליו ואוהב אותו, כי רק בתחום זה תחזיק מעמד ותהיה מוכן להשקיע. דבר שלישי- בתחומים הפיננסיים ישנה עלייה בשנים אחרונות בביקוש וזאת מחקרים שהתפרסמו לאחרונה במוספים כלכליים.מציעה לך ללמוד ראיית חשבון ובתואר שני ללמוד מנהל עסקים.בהצלחה
מייק | 18:35  11/08/08
תודה על תשובתך המופרטת.
סגור