פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אני רשום באונ' חיפה ללימודים לתואר ראשון במדעי המדינה ומזרח תיכון. כעת, הופיעה לי בימים האחרונים התלבטות.... מזרח תיכון הוא תחום שמאוד מעניין אותי ואני בהחלט לא מהרהר אם ללמוד אותו. ההתלבטות שלי היא בין מדעי המדינה,חוג שאליו אני רשום, לבין תולדות עם ישראל. הדילמה שלי צצה בעקבות חששות שמדעי המדינה בשילוב מזרח תיכון זה מסלול שעלול להיות כבד מדי לתואר ראשון ואני לא רוצה לקבל ציונים בינוניים רק בגלל בחירה לא נכונה. חשבתי שאולי תולדות עם ישראל, שזה חוג שגם רציתי ללמוד , אולי זהו חוג שמתאים לי טוב לשילוב עם מזרח תיכון ואז בעתיד אולי אני אעשה תואר שני במדעי המדינה...ואם אני רוצה לשנות צריך לעשות זאת מהר ועכשיו... בקיצור חברים, אנא עזרו לי לפתור התלבטות זאת.... אשמח לשמוע תגובות מכולם, ובמיוחד ממנהלת הפורום ואנשים בעלי ידע.... תודה רבה ! ! !
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 18:11  11/08/08
הי קובי אתה יכול להתחיל עם לימודי מדעי המדינה בנוסף ללימודי מזרח תיכון, ואם תרגיש קושי במהלך השנה הראשונה או השנייה ניתן גם להחליף חוג במהלך השנה.
קובי | 18:39  11/08/08
קובי שלום, מזמינה אותך לבדוק גם את תכנית הלימודים לתואר ראשון בממשל, דיפלומטיה ואסטרטגיה של המרכז הבינתחומי הרצליה. התכנית מציעה חטיבות התמחות כבר בתואר הראשון: דיפלומטיה ואסטרטגיה, ממשל ופוליטיקה, ביטחון וטרור או מזרח תיכון ויישוב סכסוכים בינלאומיים. לפרטים נוספים: http://www.idc.ac.il/BAopenhouse/?site=328&page=gov או - טלפון: 09-9527200 דוא"ל: rishum@idc.ac.il בהצלחה ! יעל
קובי | 12:55  12/08/08
כבר בדקתי את המוסד הזה ולצערי אין ברשותי אפשרות לשלם קרוב ל30 אלף ש"ח לשנת לימודים אחת, וגם שאני מאזור הצפון כך נראה לי שאשאר בחיפה. תודה.
סגור