פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מירי | 16:22  08/08/08
שלום אפרת יש לי תואר ראשון בייעוץ חינוכי (מקצוע ראשי) וכימיה (מקצוע משני) + תעודת הוראה בכימיה. אני לא רוצה ולא מסוגלת לעבוד כמורה, ומכיון שאני אם לילדים קטנים אני לא יכולה להתמסר ללימודים יומיומיים. האם יש לך רעיון מה אוכל ללמוד? תחומים אפשריים: מקצועות ייעוציים או פארא-רפואיים. התעניינתי, למשל, באפשרות ללמוד טכנאות-אולטראסאונד. אילו היתה לי האפשרות ללימודים יומיומיים, הייתי בוחרת בלימודי תזונה.
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 21:08  11/08/08
הי מירי האפשרויות בתחום הפארא רפואי הן: רוקחות, רנטגנאות, שיננות, תזונה. את יכולה גם להיכנס לתחום של תועמלנות רפואית.
ציפי | 21:21  11/08/08
יש לי תואר במתמטיקה + ת.הוראה + ילדים קטנים בבית איזו הסבה מקצועית תתאים לי במימום השלמות ?
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 21:48  11/08/08
הי ציפי תיכנות מחשבים, בדיקות תוכנה ועוד תחומים במחשבים. או הנ"ח או תואר שני בכלל במינהל עסקים . השאלה במה צברת ניסיון מקצועי? מבלי לדעת רקע קודם ולהכיר אותך, תשובתי מעט שיטחית.
ציפי | 21:58  11/08/08
עד היום עסקתי בהוראה ואני אוהבת ללמד ולהדריך (אם כי קצת קשה לי עם משמעת, אך זה בא עם הנסיון), אך קשה למצוא משרה קבועה בהוראה ולאחר שלוש שנים של החלפות מקום התחלתי לחשוב על העלפת מקצוע.
סגור