פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עליזה | 21:32  04/08/08
אפרת קראתי את מה שכתבת לשירן. האמת היא שאני מרגישה שלימודי התקשורת הם המימוש העצמי שלי, הם מה שאני רוצה למרות האינטנסיביות בלימודים זה מה שאני רוצה זה מה שאני אוהבת, אבל זה מה שכל מי שמסביבי אומר לי שזה לא מתאים לי, כולם שואלים אותי מה אעשה עם תואר בתקשורת והאמת שאין לי תשובה, כי אני בעצמי יודעת שאין הרבה, אבל אני יודעת שכל נושא אחר של לימודים יהיה תחום שיעניין אותי אבל זה לא יהיה מה שהכי מעניין אותי זה יהיה בסדר. כולם אומרים לי כמה ההחלטה הזאת חשובה, אנ י יודעת את זה לכן אני שואלת האם אני צריכה ללכת אחרי מה שחלמתי בתשובה של כי זה מה שאני חלמתי לעשות וזה מה שאני רוצה או שאני צריכה לעשות החלטה קצת יותר נבונה ובוגרת מאשר זה מה שתמיד חלמתי? תודה רבה לך על העזרה.
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 07:40  05/08/08
הי עליזה כשאת חושבת על תקשורת, על ה"החלום", איפה את מדמיינת שאת עובדת אח"כ? לימודי תקשורת עשויים להיות מתורגמים בהמשך לעשייה פרקטית ו"נבונה" כדבריך. למשל: לעבוד כתקציבאית במשרד פרסום, לעסוק ביחסי ציבור, לכתוב, עיתונאות, אינטרנט, יש הרבה תחומים שניתן לעסוק בהם בהמשך אז למה אינך רואה בתקשורת משהו פרקטי?
לאפרת | 20:45  06/08/08
שאני חושבת על תקשורת ה"חלום" אז אני רואה את עצמי ממש מגשימה את עצמי מבחינת עבודה אני רואה את עצמי כעיתונאית מתחקרת, חושפת דברים אני אפילו רואה את עצמי נכנסת למערכת העיתון בבוקר נשארת עד שעות מאוחרות, יש לי ככה בראש את כל התסריט בנושא. אני לא רואה את זה כמשהו פרקטי מהסיבה הבאה: כאשר התחלתי לברר על לימודים אז ידעתי ושמעתי מאנשים שבכל מקצוע היום קשה למצוא עבודה לאחר שמסיימים את התואר מנהל עסקים, משפטים, מדעי חברה/התנהגות וכד', אבל כאשר זה הגיע לתקשורת תמיד אמרו לי שבזה כמעט ואין סיכוי למצוא עבודה נכון, שהלימודים מהנים, אבל לגבי עבודה בסיום התואר אין על מה לדבר. וזה הבסיס לפחד שלי בכל הנוגע לבחרת תקשורת כתואר ראשון. אם אבחר בתקשורת אלמד את מה שרציתי אסיים את התואר ולא יהיה לי מה לעשות איתו, אז בעצם מה עשיתי בכך שהוצאתי תואר?
מור | 10:50  07/08/08
ואני רק רוצה להוסיף שהשילוב של תקשורת ועיתונאות לדעתי הוא מעולה וזה כן פותח לך יותר אפשרויות בהמשך... בהתחלה חשבתי על ללמוד תקשורת ועיתונאות באוניברסיטה העיברית ואז גם את מוסיפה עוד חוג...מדעי המדינה...מנהל עסקים ... כל מה שבא לך ככה שליתר ביטחון יהיה לך עוד משהו יציב בצד...
מור | 10:46  07/08/08
אם הבנתי נכון אז את כתבת את ההודעה על התקשורת... ואני בידיוק במצב שלך.. אני החלום שלי הוא גם כל מה שקשור לתקשורת או פרסום... ושניהם תחומים שקשה נורא למצוא עבודה בהם אחר כך... אבל מה שאני כן יכולה לייעץ לך זה שבכל מקרה תלמדי מה שאת אוהבת במיוחד אם זה ה"חלום" כי אם תלמדי משהו שאת לא אוהבת..את לא תעשי את העבודה שלך טוב כי זה פשוט לא יעניין אותך ואז גם ככה לא תצליחי... אז תתני מעצמך וגם אם לא תמצאי עבודה כל כך מהר אז שטויות לפחות תהני ממה שאת עושה.. בסוף זה משתלם ככה אני חושבת... אני כבר ויתרתי על משחק בגלל אותה דילמה ואני מתחרטת על זה..
עליזה | 19:01  07/08/08
היי מור, כן, אני כתבתי את ההודעות על תקשורת. אני מבינה שאת לומדת משהו שונה ממשחק (שאם הבנתי נכון זה מה שעניין אותך), השאלה היא אם היית לומדת משחק יוצאת כבוגרת של "בית צבי" ומוצאת את עצמך מובטלת כי זה אכן שוק תחרותי וקשה האם אז לא היית מתחרטת על כך שלא הקשבת לכל מי שכבר אמר לך שכדאי לך ללכת ללמוד משהו שונה?
סגור