פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני כבת 41 בתיכון למדתי את מקצוע מזכירות והדפסה בשיטה עיוורת. יש לי ידע במחשבים בוורד, אינטרנט, אאוטלוק. עד לפני ארבע שנים גידלתי את ילדי ולא עבדתי. בשנים האחרונות עבדתי בכל מיני עבודות, אך לא מצאתי את מקומי להרבה זמן מכל מיני סיבות. כיום אני שוב מובטלת ובין ראיון לראיון אני מיואשת ומרגישה לא שווה. כבר שנתיים שאני חושבת ללמוד: א. לא יודעת מה? ב. פוחדת לא להצליח וגם שלא אמצא עבודה גם כך ... אשמח לקבל הצעות.
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 09:24  05/08/08
הי ענת ממה שאת מתארת, עולה כי למעשה אף פעם לא ממש עברת תהליך של בחירה מסודרת, בה לוקחים בחשבון את כל המרכיבים כולל: העדפות, רצונות, צרכים, מאפייני אישיות וכישורים, וכן לא בטוח עד כמה את מכירה את האפשרויות העומדות בפניך, לכן מציעה לך תהליך של יעוץ בבחירת מקצוע. בתהליך כזה איש מקצוע יסייע לך להבין את הצרכים שלך ולהתאימם לשוק העבודה וכן תוכלי לבדוק מדוע אינך עוברת ראיונות עבודה וממה את כל כך מפחדת. בהצלחה
סגור