פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
היי לכם, רציתי לשאול איפה עדיף ללמוד מנהל עסקים. יש לי את האופציה ללמוד בבן גוריון, או לחילופין במכללה למנהל בראשון לציון. עכשיו בגלל שמדובר בתואר של מנהל עסקים - נראה לי הלימודים במכללה פרטית יעזרו לי יותר למצוא עבודה בשוק. עוד שאלה יש לי. אם החלטתי ללמוד מנהל עסקים, מה המקצוע שהכי כדאי לי לשלב אותו? מימון? חשבונאות? שיווק? איזה מקצוע יעזור לי יותר להשתלב בשוק העבודה?
ארז | 14:24  31/07/08
אני מצטרף לשאלה של י לגבי מה הכי כדאי ללמוד במכללה פרטית או באוניברסיטה לגבי ההתמחות אני חושב שבטחרים אותה במהלך התואר שאתה כבר יותר מבין מה התחומים שבהם את מצטיין יותר.
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 17:05  31/07/08
הי אני לא יכולה להמליץ על מכללה פרטית או אוניברסיטה היות וזה עשוי להתפרש כקידום מכירות, אך אני יודעת שבמכללה הלימודים לעיתים יותר מעשיים , בעוד שבאוניברסיטה הדגש יותר עיוני. מציעה לך לברר בקרב סטודנטים ולהשוות בין תוכניות הלימוד. כמו כן, מציעה לך לבחור התמחות רק אחרי שתתחיל ללמוד ולהכיר טוב יותר את התחום ובכל מקרה לא מחליטים בשנה הראשונה. בהצלחה
סגור