פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דריה | 16:15  26/07/08
אני מעוניינת ללמוד רפואה בארץ, רק כפי שידוע לנו, תנאי קבלה הם יחסית מאוד גבוהים. כרגע יש לי ממוצע בגרויות 100. אני מעוניינת להעלות אותו על ידי, השלמת בגרויות בספרות והיסטורה ל5 כל אחד, דרך קורס או עצמאי (מקצועות שהלכו אצלי בקלות בתיכון)+ ומכינה קדם אקדמאית(כמו מכינה מדעי החיים), שתעלה לי את הציונים שלהם אני זקוקה ללימודי רפואה. וכמובן פסיכומטרי, שאותו אני עדיין לא עברתי, אך מתכוונת להתחיל בזמן הקרוב, ולהשקיע את כל הנשמה... השאלה היא, האם זה שווה את זה, או שעדיף לעשות הסבה מתואר כמו ביולוגיה, ולא להיסתבך יותר מדי בשיפור כלל הציונים?
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 16:59  31/07/08
הי דריה את בתחילת הדרך ,בחורה צעירה (כנראה?) כך שאם את אוהבת ללמוד ולהשקיע אני כן מציעה לנסות לשפר ורק אם תוצאות הפסיכומטרי ומוצע הבגרות המשופר יהיו נמוכים, מציעה לך לפנות ללימודי ביולוגיה שנה אחת ולנסות להתקבל על סמך לימודי שנה זו, לרפואה.בהצלחה
סגור