פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אפרת שלום, הנני בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה בהצטיינות עקב כך עומדות בפניי לא מעט אופציות לתואר השני בפסיכולוגיה.בסיום התואר הראשון החלטתי כי אבחר במסלולים יישומיים לא מחקריים כאשר העדיפות היתה קלינית! כעת אינני בטוחה לגבי החלטה זו בשל המסלול הארוך והמייגע. לאחרונה גיליתי עניין רב בפסיכולוגיה תעסוקתית וכן לייעוץ ארגוני וכמו כן לתואר השני בלימודי משפחה.ברצוני לעסוק בתחום אשר אני אוהבת אך חשוב לא פחות המסלול והפרנסה! אודה לך באם תוכלי לסייע רב תודות מירי
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 22:17  21/07/08
הי מירי לא הבנתי מה בדיוק את שואלת, אך אם את שואלת לדעתי, אז כמי שהוכשרה כפסיכולוגית תעסוקתית ועוסקת הן ביעוץ תעסוקתי והן ביעוץ ארגוני, אני ממליצה מאוד על התחום כמקצוע מפרנס ומעניין.
אפרת שלום, ברצוני להודות לך על המלצתך. היכן אוכל ללמוד פסיכולוגיה ארגונית תעסוקתית?? האם רק באוניברסיטאות או שישנן מכללות מוכרות שמציעות מסלול זה? תודה מראש מירי
סגור