פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום רב! אני מעוניין בלימודים אקדמיים בנושא מדעי הרוח עברתי פסיכומטרי והתוצאה די נמוכה ,ממוצע הבגרויות כולל בונוסים יוצא 91.3 סה"כ כ31 יח"ל.רציתי לדעת אם ישנו מוסד כלשהו שעדיין מקבל מועמדים על סמך בגרויות ו/מבחן נוסף .(אני בן 27) ,עד כה עברתי קורסים מקצועיים ביח' של לימודי חוץ אוניברסיטיים. אודה על תשובתך.
בגדול, אני חושב שהם יותר ויותר מקפידים על בגרות גבוהה ופסיכומטרי. אבל יתכן שעם הממוצע שלך תוכל להתקבל שם לחלק מהחוגים. בהצלחה!
עד כמה שאני יודעת לא חייבים פסיכומטרי בשביל ללמוד מדעי ההתנהגות, מספיק ממוצע בגרויות של 88. תתקשר אליהם ותבדוק מולם.
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 09:18  10/07/08
הי מציעה לך לפנות ללימודים באוניברסיטה הפתוחה, לפחות להתחיל שם ואח"כ או לסיים בפתוחה (אם המתכונת מתאימה לך) או לנסות להתקבל על סמך ציונים לאוניברסיטה. מדעי הרוח נלמדים רק באוניברסיטאות ולכן מכללות אינן רלוונטיות. בהצלחה
סגור