פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
בס"ד ר"ח תמוז חודש טוב לכולם, שלום אפרת. (המשך לתגובות להלן,תחת השם עדי. יכול להיות שהודעה זהה קיימת למטה-אני לא יודע אם היא נקלטה קודם..) בנוסף לרצון לתרום לסביבה בפרט ולעם ישראל בכלל,אני מחפש משהו שייתן לי גם יכולת לפרנס בכבוד. כמו שהזכרתי לעיל,אני מתעניין במדעים ובפסיכולוגיה.אני יודע שפיכולוגיה ועניינים חברתיים נמצאים בעבודה סוציאלית,מאידך,ידוע לי שענייני חינוך ומדעים קיימים בהוראה. שמעתי על מכללת לוינסקי שמאפשרת שילוב של שני תארים(חינוך וביולוגיה)+תעודת הוראה בארבע שנים. אני מאוד רוצה להדריך או להורות,אך אני מפחד ממסרגת כיתתית(לא יודע אם זה יתאים לי,חינוך ביסודי לא התאים לי..) לדעתך- א.באיזה תחום כדאי להתחיל?חנוך ומדעים או ע"ס(מה בדבר הפקטיביות של כל תעודה)? ב.כיצד אפשר להתפרנס בהתחלה בכיוון זה? אשמח אם תרחיבי בתגובתך. לשאר החברים-אודה לכם אם תתנו חוות דעת על מכללת לוינסקי בלימודי תוא"ר בחינוך ומדעים. בברכת חודש טוב, עדיאל.
דורית | 15:29  11/07/08
האמת ששמעתי על המסלול רק דברים טובים. בנוסף, ניתן לשלב שם גם תעודת טיפול בבעלי חיים שזה יכול לעזור לתת לך אופציה נוספת מחוץ לכיתה רגילה.
סגור